הכנה מוקדמת מונעת אסון

לוכד נחשים ארסיים

הכנה מוקדמת מונעת אסון

מאת יונית שמואלי

עונה ומפגעיה

הקיץ מגיע ואתו הסכנות האורבות לאנשים. יוצאים לטיולים סורקים את השדות והמטעים וזה הזמן לרענן את כללי הבטיחות ולהיות ערוכים לכל מצב של סכנה, אחד הדברים המסוכנים ביותר איתם אפשר להיפגש במהלך מסלולים אלו הם הנחשים, האמת שנחשים ניתן למצוא גם בחצר הפרטית ובקומות הקרקע אפילו בצינורות הביוב, זהירות והכנה מוקדמת זו חובה

 

עשה ולא תעשה מול נחש

· אל תתקרב

· הזמן לוכד נחשים

· תעד את הנחש

· במקרה של הכשה להזמין עזרה ולמעט בתנועה

 

הקדם את האויב

כדי לדעת להתמודד עם נחשים צריכים להכיר ולשנן את הכללים, נחשים מגיעים בהפתעה, אבל יש מקומות המועדים לנחשים. ניתן גם להיות מוכנים מראש ופשוט למנוע את הימצאותם, פשוט יש דרך לבצע הדברה גם למקרים מאין אלו, יש סוגי הדברה אשר יכולים גם על נחשים והם ימנעו לחלוטין את המפגש עמם.

 

הדברה מותאמת למזיק

 

בדרך כלל הדברה ירוקה הינה הדברה המתאימה בדיוק למקרים כמו נחשים, הדברה ירוקה הינה הדברה המותאמת בצורה מושלמת לסוג בעל החיים אותו היא מבקשת להדביר, היא מגיעה אל הנחש עוד לפני שהוא מתקרב לאזור המאויש והורגת אותו, כך היא מונעת מפגש או חלילה אסון במקרה של נחש שתוקף את האדם.

 

חובת האזרח

 

הדברה בכלל והדברה ירוקה בפרט הינה חובה של כל אחד החפץ להגן על חייו ועל חיי בני ביתו, רק כך הוא יכול להיות רגוע שאכן אין סכנות האורבות בשטח, כאשר ערוכים כראוי לכל מקרה אין צורך להשתמש בכללי הבטיחות מול הנחשים, כי הם פשוט מאוד לא נמצאים.

 

עבודה למקצועיים בלבד

 

בכל מקרה לכידת נחשים צריכה להתבצע על ידי לוכד נחשים מוסמך, לוכד נחשים המכיר את סוגי הנחשים השונים ומגיע עם ידע וציוד מתאים למלאכה, לוכד נחשים מוסמך גם ידע לבצע הדברה נגד נחשים ולטפל במפגע בצורה טובה בטוחה ומובטחת, חשוב מאוד לקחת את מומחים כדי ל היות בטוחים והשטח נקי ובטוח.

 

להתכונן בכל דרך

 

הקיץ מביא אתו הרבה בשורות טובות וגם כאלו שהן פחות טובות, למשל המזיקים למיניהם שיוצאים ממאורותיהם בעת בא ימי השרב וחודרים לכל פינה. חשוב לטפל בהם בטרם עת.

 

לזהות את מבשרי האביב

 

האביב הגיע ואתו החרקים , המזיקים וכל הנספחים. חשוב להיערך בהתאם עוד לפני שמגיעים הימים השרביים בהם מתחילים להסתובב כל הזוחלים והמזיקים למיניהם, היערכות מוקדמת כמו בכל התחומים יכולה להועיל גם פה ולמנוע הרבה מאוד עוגמת נפש וצער, כשנערכים כראוי בצורה טובה יכולים לעבור את הקיץ בשלווה ונחת, כך ניתן לברך בסוף הקיץ על תקופה רגועה ויפה.

 

אם הדברה אז הדברה טובה

 

כשרוצים לבצע הדברה לפני הקיץ, צריך לברר על חברת הדברה טובה, ביצוע עבודת הדברה הינו תהליך שצריך הרבה מאוד הבנה בכל מה שקשור במזיקים, יש מזיקים שונים ואורח החיים שלהם שונה וכך גם הדרך למנוע מהם להיכנס למרחב הפרטי הוא שונה, מדביר מקצועי מכיר את השוני בין הגורמים והתוצאות ויודע לטפל בבעיה בצורה ממוקדת ומדויקת.

 

להדביר בירוק

 

בשנים האחרונות יותר ויותר מדבירים משתמשים בשיטת ההדברה הירוקה, בשיטה זו מאגפים את החרק, פשוט עובדים עם 'טריקים' על מנת למנוע ממנו את השהות במקום, לעיתים בשיטת ההדברה הירוקה מגלים את מקור ושורש הבעיה וממגרים אותו, בכל מקרה השיטה לא עובדת בשיטת 'הזבנג וגמרנו' זו שיטה יסודית, השיטות המהירות יכולות למנוע כאן ועכשיו ולא מבטיחות רגיעה ונחת לטווח ארוך באמת.

 

מה תבדוק כאשר תרצה להזמין מדביר?

  • רישיון

 

  • מקצועיות

 

  • ניסיון

 

  • אחריות

 

 

תנאים של מדביר מקצועי

מדביר טוב גם כזה המבצע הדברה ירוקה צריך להקפיד שיחולו עליו ארבעת תנאים אלו, תנאים אלו מבטיחים שהעבודה תעשה בצורה מושלמת ובצורה יעילה, זו הדרך היחידה להבטיח שההדברה תעבור בשלום, היא תעשה בצורה מקצועית עם הבנה בדינמיקה של המזיקים וההתנהגות שלהם במהלך השנה, השיטה הזו מתייחסת גם למיקום המגורים, יש אחריות על העבודה ועל המניעה שלה והשליטה שלה על החרקים, ויש אחריות שהשקט יהיה לטווח רחוק. חשוב לוודא שאכן הדברה תתקיים בצורה מקצועית.

 

 

יונית שמואלי

מקור המאמר: articles.co.il

 

חייגו אלינו לקבלת פרטים נוספים דילוג לתוכן